01.-02. listopadu 2008  "Marche á l´chateau fort MITTERWALD"

KDE: Přírodní park Radeč  ( Rokycansko )

Účast: Groupe A:  Legi, West, Tati, Pěťula, Mates a Luboš V.   Groupe B:  AirsoftTeam Sedlec   a jako nepřítel posloužil team "Veselých obušků!

Tahle akce v plné režii mé maličkosti, byla primárně zaměřena na pohyb průzkumné jednotky v nepřátelské oblasti. Chtěl jsem kluky trošku provětrat několika kilometrovým pochodem a prověřit některé jejich vědomosti v terénu. Jen škoda že se nakonec většina "Žoldáků" na dobře připravenou akci vykašlala, ale naštěstí nezklamal AS-team Sedlec a jeho členové obsadili post "Groupe B"

Naše jednotka "Groupe A" vyráží v 9:30 ze svojí výsadkové zóny v následujícím složení:  West, Luboš - průzkum,  Mates - radista (RF-10), LEGi - velitel, TaTi - teamový soumar a  Peťula , který náš voj uzavíral nám měl hlídat zadky.  Celá "Groupe B" a polovina "A" vyráží na cestu jen v lehké výstroji s nejnutnějším vybavením, výjimku tvoří : West, Legi a Tati .... kteří sebou táhnou cca 15-ti kg batohy s úmyslem přespat v prostoru a vrátit se až druhý den ráno.  Pár minut po desáté zajišťujeme první kótu 578 -kamenolom. Spojení s "Groupe B" - za pomoci starých armádních vysílaček (RF-10) funguje výborně, kluci plní první úkol (rozluštění zachycené depeše v morseovce) a po malém odpočinku pokračujeme dál na kótu "Bílá skála".  Cesta je docela v pohodě a 12-tá hod. je ve znamení krásného výhledu do okolí z vyhlídky na "Bílé skále". Zde si dopřáváme delšího odpočinku a kluci plní další speciální úkoly (ošetření zraněného Pěťuly a navedení  dělostřelecké podpory dle mapy a azimutu). Po spojení s Groupe B ... vyrážíme na další kótu "Hradiště" kde se setkáváme a společně postupujeme k TV vysílači (nepřátelské radarové základně) na vrcholu Brno.  V cca 14 hod jsme u vysílače, kde došlo k malé přestřelce s opozičním teamem (Venca a Veselé obušky). Dále společně sestupujeme po východním hřebenu na rozcestí Brno - východ. zde po domluvě opět dochází k další přestřelce. Terén zde, je opravdu špičkový, samá skalka a rokle .... něco jako okolí naší Jandovy skály ;-).

Vzhledem k pokročilému ubývání světla , boje ukončujeme před 17 hod. a tím vlastně i první část naší akce. Obušky odchází ke svým autům a my se přesouváme k hradu Mitterwald najít dobré místo na nocleh. Na rozcestí u hradu se loučíme se zbytkem naší groupe + teamem ze Sedlce a společně z Westem a Taťulou zařizujeme náš noční kemp. Místo se podařilo najít špičkové na závětrné straně kopce bylo takové malé hradiště, které posloužilo mne a Westovi. Pan Tati si vedle nás zřídil vlastní rezidenci. Náš tábor se nacházel v nadmořské výšce cca 680m n.m. a tak zůstal ušetřen nepříjemné mlhy, která - jak hlásil pozorovatel strýc Lado, toho večera pohltila celé Plzeňsko. Dokonce i ráno nás vzbudily příjemné sluneční paprsky a ranní vstávání, po nočních alkoholových ohřívačích, nebylo tak zlé. Po dobré army snídani ze zbytku US a France MRE a důkladném zahlazení všech stop po našem noclehu, se vydáváme na cca 15km pochod zpět k naší výsadkové zóně a Legiho felicii.   Cesta zpět již byla naprosto v pohodě a ve znamení dalšího průzkumu krásné přírody parku Radeč.

20.12.2008 LEGi

Popis a hodnocení akce z pohledu Sedleckého teamu najdete na jejich WEBu :        http://www.airsoft-sedlec.wz.cz/

Groupe B ... výsadková zóna

Groupe B ... AS team Sedlec

na pochodu, West - průzkum

Mates a Pěťula

Legi

Odpočinek, kóta Kamenolom

průzkumník Luboš

radista Mates

Legi s Peťulou (v pozadí France batoh F1)

Mates, odbočka k Bílé skále

Legi na vyhlídce

objedvající Tati (v pozadí tajemný pan "L")

pohodář West

Peťula v ošetření pana Tatiho

West a "L" navádí dělostřeleckou podporu !

pózující válečný veterán Pěťula

radista Mates

zraněn, ale stále bojeschopný

Tati ... večer v kempu

Westík, pohoda u ohně

France MRE ... super sváča !

co jsem měl uvnitř ;-)

po doušku kořalky ...

... nám bylo dobře !

ráno se z vyhřátých spacáků nechtělo

naše ložnice zevnitř

a tábořiště zvenku !

ještě jeden pohled dovnitř

východ slunce

nikde žádná mlha ...

.. jen v údolí bylo hnusně !

zbaleno, opouštíme "vigvam"

kamenné "moře" s věžičkama !

ještě zkontrolujeme manželky a vyrážíme !

West

100-letý doubek (strom druidů)

na cestě k autům Tati/West

Legi/West

Legi/Tati

Další ze staletých dubů !

prý někdy bývá uvnitř i hrnec plný zlata !